En längtan efter helg.

Nedräkningen till helgen och till träf med Henrik har börjat, herregud så jag längtar efter fredag eftermiddag just nu.
Två hela arbetsdagar kvar och jag håller tummarna hårt att de blir givande, jag har ju varken fått ta blodtryck, venprov eller lindat ben tex som vi tränade oss på i KTC innan jul. Tanken är ju delvis att vi ska få öva på de moment vi lärt oss, men jag håller tummarna jag får möjligheten idag istället.
 
Igår var jag hemma en tmma tidigare än planerat, vilken grej att vara hemma lite innan fem istället för sex. Jag hann prata lite med barnen, städa av de värsta i hemmet och känna en liten känsla av vardag igen. Jag har faktiskt rejält dåligt samvete över hur lite jag träffar barnen under praktikperioden, men hur jag än hade vridit och vänt på det så hade jag inte kunnat göra något annorlunda. Jag får helt enkelt njuta ordentlit av ledigheten tillsammans i helgen med något roligt påhitt under lördagen och mellomys i soffan allesammans på kvällen.
Nedräkningen har börjat som sagt, helgen som ger mig möjlighet att kramas med han jag håller kär och möjlighet till att vara mer med barnen <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0