En ny kille.

 
Är det samma unge som i morses må tro?
Jag älskar han som långhårig men när håret börjar bli stripigt och det hänger ner i ögonen så tycker jag det är på tiden att klippa honom, och Hugo tycker alltid han blir så fin och väljer alltid att avsluta allt med lite rosa färg. Jag tycker pojkarna ser så mycket större ut så fort de varit iväg och klippt sig, min lilla treåring ser nästan ett år äldre bara över dagen.
 
Nu blir det barnprogram ett par minuter till och sedan läggdags, klockan ringer vid fem imorgon och seminarium väntar mamman i familjen.
- Trevlig kväll på er.
 

Kommentarer
Michaela

Lilla plutt! Tycker han ser mycket busigare ut med kort hår :)

Svar: Ja de gör han allt, jag tycker alltid att de är lite för kort i början, men man vänjer sig :)
Emmelie

2015-02-04 21:48:23
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se
maria eek

Gullunge!

Svar: Taack, han ser så mycket större ut =)
Emmelie

2015-02-05 22:53:37
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0