En torsdag.

Torsdag redan och jag har mentalt redan tagit helg eftersom jag inte ska pendla mer denna vecka utan sysselsätta mig med hemmastudier. En jobbig uppgift ska skrivas idag och jag vet inte hur jag ska kunna binda ihop den till en bra text. Ibland undrar jag vad tusan jag gör på högskola? Tjejen som inte gick ur gymnasiet och aldrig varit direkt intresserad av skolan, men det visar ju verkligen att människor kan förändras. De som kände mig för tio år sedan trodde nog aldrig det här, helt ärligt vet jag inte ens om dom trodde jag skulle vara i livet idag. Mot alla odds står jag där jag står idag, jag har en lång väg kvar men med min envishet ska jag nog nå hela vägen fram.


 
Nu får det bli en paus för lite matlagning och städning innan jag fortsätter

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0