Helg igen <3

Och så var praktiken inom den kommunalavården över, jag känner mig otroligt lättad över det.
En vecka i skolan med stort grupparbete väntar innan vi ska ut i primärvården och praktisera och det ser jag fram emot. Där kommer jag blandannat få vara placerad ett par timmar på MVC och det är ju precis sådant jag är intresserad av att jobba med i framtiden och därför känns det extra spännande att gå med en barnmorska ett par timmar och se hur dom arbetar.
 
Igår möttes jag alltså äntligen av fredag och det betyder att jag fick träffa Henrik igen eftter ett par dagar ifrån varandra. Det är helt galet att jag kan längta så mycket efter bara en tid ifrån varandra.
Han skämmer bort mig med at köpa med sig mina favoritsaker så som granatäpple, chocklad och cola zero och sådana småsaker betyder så fruktansvärt mycket för mig. Känner mig lyckligt lottad som funnit denna kille <3
 
Slog på stort och bakade efterrätt igår som vi kunde äta tillsammans, och då är man speciell vill jag lova för att baka är långt ifrån min starka sida ;)
 
 

Kommentarer
stin

Hej! Blir så glad när jag läser! ALLT är Du värd, fina Pippi Lottan!


2015-02-28 09:40:28
JENNYH - Mammablogg

åh vad gott =)!

Svar: Den var helt klart godkänd =)
Emmelie

2015-03-01 18:46:30
URL: http://jennyh.se/
Angus

åh tack fina du!
mm smarrigt

2015-03-02 14:10:32
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0