Boråsdjurpark.

 
Sitter här helt slut i soffan nu efter en heldag med ungarna på Boråsdjurpark. Vi är en mammagrupp från när Ebba var liten som varje år erbjuds åka med till ett väldigt billigt pris, så detta året tog jag med Liam och Henrik fick en hel dag med massor av egentid.
Barnen var nöjda under hela dagen men jag är helt slut efter allt passande, det räckte att man släppte blicken för några sekunder så var en av grabbarna borta. Får se hur länge jag orkar heja på Måns ikväll, lär somna tidigt på soffan om jag känner mig själv rätt ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Angus

alltså din tös är bland det sötaste jag sett! :)

Svar: Hon är en riktig liten trollunge just nu med gluggar i munnen mest överallt =)
Emmelie

2015-05-24 19:44:56
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0