En ledig lördag.

Godmorgon lördag!
Barnfri men lik förbannat så sitter jag med kaffekoppen i soffan strax efter klockan sju, fast med tanke på att jag de senaste två veckorna klivit upp innan fem varje dag så blev det nästan som en liten sovmorgon trots allt.  Fördelen är ju dessutom att jag kan välja och krypa ner och lägga mig igen efter frukost, och det är ju lyxigt om något.
 
Vi får se vad vi hittar på under dagen, jag hade hoppats på klarblå himmel och sol men utanför fönstret är det grått och dom varnar för regn. Vad gör man egentligen sin barnfria tid tillsammans? Man vill ju så gärna ta vara på tiden på bästa möjliga vis och passa på och göra saker som man annars kanske inte kan göra. Det allra viktigaste är ju att man är med varandra, men något litet extra som inte hör till vardagen hade varit kul och hitta på, men vi får se vad dagen bjuder på.
 
Dags att fortsätta med kaffet, skriva lite på sin inlämmningsuppgift och sedan ska jag nog njuta av att krypa ner i sängen en stund till igen, man får passa på.
 
Körsbärsträden har bytts ut mot andra helt fantastiska blommande träd, får passa på och fota innan det är för sent.
 
 
 

Kommentarer
susanas.blogg.se

Njut av din barnfria tid och ha en trevlig helg :)

Svar: Tack så mycket, de blev en bra helg =)
Emmelie

2015-05-16 08:36:31
URL: http://susanas.blogg.se/
Birgitta.s

Hej!
det där känner jag igen att vakna långt innan man behöver? Hur kul är det men du tänkte rätt fixa lite o sen krypa tillbaks till sängen så har jag alltid gjort o gör fortfarande numera hinner jag med allt detta innan sönerna på 16 år är uppe? Trist att din praktik var usel o inte alla tänker på hur viktigt det är att ta emot praktikanter bra? Konstigt men tyvärr inte ovanligt vad jag hört.
Hälsningar Birgitta S

Svar: Man får passa på o njuta även om man inte kan sova hur länge som helst =) Ha de fint, kram
Emmelie

2015-05-16 21:25:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0