En liten förvandling.

 
Här ser ni lite av det jag och Henrik har sysselsatt oss med under vår barnfria helg , inredning!
Vi tog oss en tur till Ikea där vi köpte lite gemensamma grejer så vi kunde ordna lite här hemma. På övervåningen här hemma är bara barnrum och då tyckte vi inte att det var mer än rätt att den lilla toaletten blev lite uppfräschad och mer i samma genre som resten av övervåningen. Barnen är minst sagt nöjda över förvandlingen.
Vi har suttit gemensamt och skrivit en lista över saker som vi vill fixa ordning här hemma och redan denna helgen har vi kunnat pricka av en hel del grejer på listan, tanken är ju att vi blir sambos inom kort och ingen är gladare än jag - jag har verkligen hittat mitt livs kärlek!
 
Dags att ta hundarna på en kvällsrunda och förbereda infomr morgondagens hemmaplugg - hoppas ni haft en fin helg allesammans.
 
 

Kommentarer
stin

Så kanomfint,verkligen!!!



Svar: Tack, vi är nöjda =)
Emmelie

2015-05-18 05:41:27
susanas.blogg.se

Hehe vilka roliga Wall stickers!! Så roligt att bli sambos! Grattis.

Svar: Ja sånna små saker kan göra stor skillnad =)
Emmelie

2015-05-23 07:18:18
URL: http://susanas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0