En ny vecka.

Godmorgon måndag och ny vecka!
Herregud vilken hektisk helg det har varit med Boråsdjurpark själv med tre barn hela lördagen och igår var det klassbollen som spelades för Ebba. Någon fotbollstjej lär det nog aldrig bli av min dotter, jag frågade henne veckan innan om hon hade övat mycket inför klassbollen och fick till svar "Ja,på basket" Och mycket riktigt, på planen sprang hon mest efter kompisarna och nuddade inte bollen många gånger. Hon fick upplevelsen, en t-shirt och vattenflaska och avslutade med en bild i Ravellis knä och en autograf - hon är nöjd och det är huvudsaken.
 
En vecka har jag och Henrik testat på sambolivet nu, och det funkar så himla bra! Vi kompletterar varandra väldigt bra och hjälps åt här hemma. Det är fint att ha någon som håller om mig nattetid och någon att prata med om kvällarna när barnen somnat. Jag njuter och ser fram emot att fortsätta dela mitt liv med denna kille. Han passar verkligen vår familj perfekt och vi har fruktansvärt roligt tillsammans. Tänk att kärleken kunde komma in i livet när det var som mest kaosartat och mest oväntat.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0