En sista dag innan helg.

 
Att mötas av denna sovande skönhet , helt plötsligt blir min sexåring liten igen och känns som min lilla bebis som jag vill ta upp i famnen.
Jag har knappt träffat barnen alls denna vecka pga praktiken som är så långt hemifrån, så ser fram emot en helg tillsammans med barnen och Henrik så vi får umgås ordentligt. Henke har åkt hem för två nätter på hemmaplan, de är fruktansvärt tomt och jag vaknar ett flertal gånger o sover oroligt och drömmer utan han vid min sida. Den människan har verkligen ett grepp om mig, säkert starkare än vad jag själv är medveten om.
 
Dags att stressa vidare, en dag till och sedan är halva praktikperioden gjord och jag får ta v'älförtjänt helg!
 
 

Kommentarer
A f r o b e l l e

Åh så vacker :)

Svar: Åh tack =)
Emmelie

2015-05-14 07:51:45
URL: http://afrobelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0