Nedräkning.

Godmorgon.
Jag räknar ner dagarna i Skövde nu, snart är det äntligen dags för ett välförtjänt sommarlov ifrån skolan. Jag ska visserligen jobba stora delar av sommaren, men skönt att slippa pendla och skönt att kunna vara ledig och inte känna stressen över allt man borde läsa och skriva kvällstid. Så jag försöker beta igenom de sista uppgifterna nu, helt otroligt hur mycket dom har klämt in som vi ska klara innan vi slutar.
 
Nu har barnen fått reda på att Henrik ska bo här och vilka leenden de blev i deras små ansikten, de tycker verkligen om Henrik o de gånger han är i sin lägenhet så frågar de gång på gång när han ska komma hem igen.  Jag får fortfarande nypa mig i armen för att förstå att vi faktiskt är sambos, han har visserligen kvar sin lägenhet under sommaren och kanske spenderar någon natt där men det här är hans hem nu. Nu köpte han dessutom en bil igår, så vår vardag kommer förenklas ordentligt och vi kommer inte vara lika bundna längre.
Det går bra nu, saker och ting går sakta framåt och ingen är lyckligare än jag !
 
 

Kommentarer
Angus

Åh sommarlov!!! skönt!

Svar: Haha sommarlov för mig räknas iofs som jobb på 75% :P Men jag är ledig från skolan iaf =)
Emmelie

2015-05-27 22:00:44
URL: http://angusfoto.blogg.se
Ronja

söt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0