Snart sommarlov!

Godmorgon torsdag!
En hemmadag med studier väntar, jag ska försöka skriva ordentligt så mina två sista uppgifter blir inlämnade och klara. Sen har jag endast två tentor kvar innan jag kan ta välförtänkt sommarlov, eller något vidare sommarlov lär det ju inte bli eftersom jag ska jobba stora delar av sommaren. Men det kommer ändå vara lite av en semester att kunna njuta av ledighet efter arbetspasset och ej känna stressen att trycka in kunskap.
 
Barnen och jag har börjat plantera för ett par veckor sedan, jag har ju ett projekt att få lite mysigt på baksidan här hemma. Det går väldigt långsamt framåt vill jag lova, jag har helt enkelt inte riktigt tid eller energi till att börja ordentligt. Gräset vi sådde på vår kassa gräsmatta har iallfall börjat ta sig och sakta men säkert börjar grönsakerna växa i pallkragen, våra tomater och örter har fått flytta ut i växthuset också så kanske finns det hopp trots allt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0