Tidigt upp trots barnfri.

Godmorgon.
Jag är barnfri men vaknar likförbannat tidigt, men det är ändå riktigt lyxigt att kunna välja att krypa ner och lägga sig igen och bara slappa i sängen. Det är sällan jag gör sådant, slappar och bara tar det lugnt utan jag försöker fylla mina dagar med saker och göra eftersom jag lätt blir uttråkad annars. Ibland tror jag dock att kroppen hade mått bra av lite välförtjänt vila, även om hjärnan går på högvarv och känner annorlunda.
 
Igår hade vi egentligen inget speciellt planerat att göra men dagen gick i rasande tempo ändå. Vi fick gjort en hel del nyttosaker och avslutade kvällen med god middag hos hans mamma. Sedan tog vägen förbi hans lägenhet på vägen hem och hämtade mer av hans grejer som ska vara här. Det känns fint att vi numera bor ihop, han har kvar lägenheten under sommaren men men hemma hos oss är hans hem och där han spenderar sin tid. Det är faktiskt helt otroligt att man kan träffa en annan människa som passar en så bra, vart har han varit i hela mitt liv?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0