Fördelen med vintertid.

Vintertid, positivt med en timmas mer sömn under praktiken, mindre roligt när det är helg och ungarna vaknar pigga och glada 04:20 och sedan dessutom ska hålla sig vakna en timma längre än normalt. Jag väljer dock att fokusera på att jag under tågresan får bevittna alldeles rosa himmel och att under min promenad mot sjukhuset så går solen upp över Falköping, ett fint sätt att starta dagen på helt enkelt.

Kämpar på denna tisdag och sedan har jag en ledig dag hemma imorgon, då blir det att skriva på sin uppgift och avslutningsvis få träffa kompisens lilla nyföding för första gången <3


Kommentarer
maria eek

Ja, den där extra timmen var himla härlig! Jag hade förväntat mej att mina också skulle gå upp mitt i natten med de förvånade mej med att sova länge :)

Svar: LYX =)
Emmelie

2015-10-28 01:04:56
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0