Helgen som gick.

Och så var det måndag återigen. Jag ska vara ärlig och säga att detta varit en tuff helg, mina energidepåer är helt försvunna efter denna praktikperiod och mitt tålamod är därmed på bott, och den kombinationen tillsammans med tre viljestarka barn är inte den bästa, men jag gjorde mitt bästa. Under fredagen tog vi oss en kvällspromenad och kollade in ljus i Alingsås, de två äldsta barnen uppskattade de men Liam var mest sur och tvär under hela promenaden. Helgen har bestått av lekparkahäng i Göteborg och besök på leklandet här i stan, så barnen är nog nöjda men de är en icke utvilad mamma som nu är på väg mot sjukhuset för ännu en arbetsdag. Kan tillägga att detta är enda gången jag tacksamt tar emot tidsomställningen och tackar för sömnen, Henke har nog dock andra åsikter där hemma eftersom att alla tre barnen var vakna 04:30 och att förskola och fritids är stängt idag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0