Kaos är bara förnamnet.

Vad händer med bloggen egentligen?
Innan uppdaterade jag 1-2 gånger dagligen och nu går de dagar mellan varje inlägg, jag antar att livet kommer imellan ibland helt enkelt. De händer mycket runt omkring mig och jag vill bara att allt lugnar sig och att livet flyter på utan för mycket kaos runt omkring. Nu börjar dessutom min praktik då jag spendera fyra veckor på en medicinavdelning flera mil hemifrån, jag kommer alltså vara mer på sjukhuset än hemma och det kommer tära på krafterna. Jag ser fram emot att få utvecklas och för första gången kanske få mer inblick hur yrket som sjuksköterska kommer att bli, men att vara så mycket hemifrån kommer bli tufft - En dag i taget helt enkelt.
 
I morse när Ebba var lämnad på gymnastiken så tog vi med oss grabbarna till Hjortgården och gick tipspromenad. Eller ja, vi följde tipspromenaden och lät barnen svara på några frågorna eftersom vi ansåg det var hutlösa priser för att medverka. Barnen var supernöjda tills en början och innan tröttheten slog till i de där små benen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0