Tiden går fort förbi.

Men herregud, det är redan söndag och dom barnfria dagarna har swishat förbi fort som bara den.
Jag har visserligen haft fullt upp med studierna i Skövde torsdag och fredag och gårdagen spenderade jag med lillasyster och hon lurade med mig ut för första gången på evigheter. Vi delade på en flaska vin och gick sedan till en resturang här i stan och beställde in lite bröd och ost - en mycket trevlig och ovanlig kväll för mig som verkligen aldrig dricker alkohol. En av anledningarna till att jag inte dricker är att jag alltid blir så exktremt bakfull av minsta lilla, men faktiskt inte idag. Jag känner mig lite tröttare i ögonen och huvudet än vanligt, men det kan ju bero på att jag trorts barnfri tid envisas med att kliva upp innan sju ändå.
 
Rutinerna är verkligen A och O i detta hushållet nu, kan kanske kännas lite tråkigt stundtals men ack så viktiga för att få vardagarna att gå ihop. Ibland känner jag dock att man missar lite av de där spontana och roliga och livet är lite en känsla av väntan på helg. Har ni några tips på några enkla vardagsaktivtieter hemma att hitta på? Något som sticker ut och är lite utöver det vanliga?
 
Jag och lillasyster igår.
 

Kommentarer
Mirre

ja tiden swishar då fram, hualigen så fort det får.

Så söta =D

2016-03-07 13:23:24
URL: http://sweetwords.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0