I svampskogen.

Att släppa hundarna lösa, bara gå planlöst och leta efter svamp är något som ger min själ sån otrolig ro. Igår tog jag med mig min syster och vi gick tillsammans på grusvägen genom skogen och letade efter kantareller. Tyvärr hittade vi endast enstaka kantareller men Karl-Johan-svampar såg vi växande i mängder. Fyllde en korg och begav oss hemåt igen. I skogen mötte vi även på en huggorm och mängder med älgflugor (usch, skogens baksida)
Dags att fortsätta med eftermiddagskaffet innan jag och Ebba beger oss iväg till stallet för att spendera ett par timmar, både jag och hon ska rida ikväll.
 
 

Kommentarer
Tessie - Fotograf

MUMS! Älskar verkligen svamp, och ser så mycket fram emot att ge mig ut i skogen och hoppas på guld! :)

Svar: Ja det är något jag lär mig äta mer och mer, gillar det sisådär. Men älskar att plocka det =)
Emmelie

2018-09-07 00:27:35
URL: http://photobytessie.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0