Tisdag.

Veckorna och dagarna flyter samman, alla dagar ser likadana ut. Jag är otroligt tacksam att Sverige visar sin bästa sida med strålande solsken och underbara sommardagar, jag har bara så himla svårt att bli av med den inre gnagande känslan av olust. Har det med utmattningen att göra? Varför måste jag hela tiden blicka framåt? Jag vill så gärna leva i nuet och inte ständigt stressa framåt, men känner lik förbannat den inre rastlösheten inombords.
- Emmelie du är uttmattad. Vila och fysisk aktivitet efter vad du orkar.
Men hur tillfrisknar man? Hur pressar jag mig själv lagom mycket? Hur ska jag göra när rastlösheten och stressen infinner sig när jag vilar?
Hur rehabiliterar man sig egentligen från utmattningssyndom?
 
Fortsätter njuta av dagarna, små utflykter, umgås med grannar och fotar gravida vänners magar <3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0